onsdag 28. november 2012

Vårt kjøkken




Endelig har jeg fått tatt bilder av kjøkkenet vårt. Dette er et av rommene hvor vi har revet ned alt det gamle (inkl. en vegg inn til stuen) og fått nytapeserte vegger, nytt gulv og selvsagt ny innredning. Vi valgte Mano fra Kvik og det er vi så fornøyd med *smiler*




Benkeplaten er av Corian og mellom benk og overskap har vi valgt hvite glassplater.




På motsatt side har vi kun et innebygd kjøleskap i hjørnet og resten er benkeskap med bare skuffer. Det er utrolig praktisk, da får man full oversikt med en gang, i stedet for å lete langt bak i et skap.




I følge min mann er denne stikkontakten det eneste han har bestemt på hele kjøkkenet! *smiler* Jeg vet ikke om det stemmer helt, men jeg liker den godt, greit å gjemme stikkontakten bort når man ikke trenger den.



En liten krok til kaffemaskin og vannkoker har vi også fått plass til.


Ønsker deg som stikker innom her er fin dag!






6 kommentarer:

  1. Veldig fint kjøkken Line.;)) Jeg vil pusse opp hjemme!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe :-) Du har da fint kjøkken allerede Inger!

      Slett
  2. heia, åhh så fint, d er akkurat d der jeg driver å er på!!! Er du fornøyd? har du no råd?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, vi er veldig fornøyde med kjøkkenet vårt, bl a at vi valgte skuffer i stedet for hyller i benkeskapene, og den ekstra høyden mellom benk og overskap. Lykke til med planleggingen!

      Line

      Slett
  3. Benkeplaten er oxo kjøpt hos KVIK?

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok turen innom, det setter jeg pris på! ♥