fredag 30. november 2012

Advent




…står for døren, og som alltid kommer den like overraskende *smiler*. Noe av pynten står fortsatt på lager etter flyttingen, men jeg tror jeg har en adventstjerne et sted i boden… *ler*



Guttene har mast om pepperkaker noen uker allerede, og for noen dager siden kom de første kakene i boks (og ut igjen). De siste årene har jeg bakt med pepperkakedeig fra IKEA, den liker vi!

Jeg oppdaget til min glede at jeg har kristtorn voksende i hagen, så jeg har tatt inn noen kvister. Men det er ingen røde bær på, betyr det at den er veldig gammel tro?

Jeg bruker å ta frem litt pynt nå og da frem til julaften, siden vi som regel reiser bort i julen. Må jo prøve  å skape litt julestemning hjemme også *smiler*

Akkurat nå snør det ute, men det spørs hvor lenge det varer her på Vestlandet…

Hvordan bruker din adventstid å være?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok turen innom, det setter jeg pris på! ♥