mandag 25. februar 2013

Pastell




De siste dagene har det vært helt supert vær her på vestlandet, og med det kommer det fine dagslyset også -  deilig *smiler*

Nærmeste interiørbutikk har stengt dørene for godt, men først hadde de salg og der var jeg så heldig å finne dette fine fatet til en slikk og ingenting *smiler*.


Damen i butikken sa at alt blir fint på dette fatet og det hadde hun jammen rett i! Pasteller er farger for våren, så med vårfølelse ute måtte jeg ha litt vår inne også *smiler*

Ha en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Herlig bilde og fin blogg! Kommer tilbake, jeg ;)

    Ønsker deg en fin fin fredag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig sagt og kjekt at du la deg til som følger! Jeg får prøve å bli litt mer aktiv på bloggen min, men det er jo så kjapt og greit på instagram *smiler*

      Slett

Tusen takk for at du tok turen innom, det setter jeg pris på! ♥