torsdag 11. juli 2013

Drømmen om en hagestue




Lysten til å blogge er visst litt laber i sommerhalvåret, men da jeg kom over disse bildene fra Bolina-Hannes hagestue måtte jeg bare dele (og spare for min egen del *smiler*).

En stor del av hagen vår er naturhage - snart er det tid for å plukke masse blåbær -  men siden utsikten også er finest der, kunne det kanskje etterhvert gjort seg med noe som dette?


Lov å drømme er det i alle fall!

Ha en fortsatt fin sommer *smiler*






Foto: Bolina, flere bilder her og her




6 kommentarer:

  1. For et deilig uterom!!!
    Tror jammen jeg må bearbeide sjefen sjøl til et lite slikt prosjekt til hytta!
    Helt henførst og forelsket ;)

    Ha en videre strålende sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er nydelig! Drømme, drømme :-)

      Slett
  2. Skikkelig koselig!
    Klem :)

    P.s. Give away hos meg :)

    SvarSlett
  3. Nydelig, rett og slett:)) ♥

    SvarSlett
  4. Oh yes...jeg drømmer med deg.Har drømt lenge,men faktisk så er det en hagestue på gang så av og til er man heldig og drømmene blir virkelighet.Ha troen!Og bevar drømmene!!!
    Helrig hagestue,ser såå koslig ut :)))
    Toveklem.)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok turen innom, det setter jeg pris på! ♥